29 april 2015

Ön '15

April månad gjorde mig till en väldigt well traveled woman. Ljubljana, Liverpool, Manchester, och nu gården Ön, ungefär en mil utanför centrala Halmstad.
Senast jag var där, var på tidigt 2000-tal när jag gick i femman. Nu åkte jag dit tillsammans med ett härligt gäng niondeklassare och min mentorskollega, så den här gången förväntades jag vara lite mer vuxen och ta ansvar.
Jag tror det gick ganska bra med det. Och kidsen skötte sig exemplariskt.
Aktiviteter som vi ägnade oss åt var bland annat att göra tårtor till samtliga som har fyllt och fyller år under 2015, pizzaätande och s'moresgrilling. Sammanfattningsvis så blev det en väldigt lyckad utflykt.

2 kommentarer:

Sarapara sa...

Menmen.. jag fyller också år snart. Vart tog min tårtinbjudan vägen?

Jenny sa...

Krascha vårt a-lagsmöte i eftermiddag! De ska äta upp resterna. Jag ska inte vara med, men hälsa från mig. Det är säkert okej :)