21 mars 2014

wizzie

jag tänkte droppa in och säga "i'm here for the big show!!" när jag kom upp till sadisterna på sjukhuset, men sen visade det sig att det var jag som var the big show. det var nämligen så att avlägsnandet av min wizzie inte bara var en angelägenhet för mig och tandläkaren, utan även ett gäng sadistaspiranter! himla spännande. jag låg lyssnade på min ipod under min plågan och tänkte att det jag inte vet, har jag inte ont om. jag kan väl lyssna på "wuthering heights" och tänka att jag befinner mig på ett gods i 1800-talets england. verklighetsflykt på riktigt, alltså.
fast tanten som läser boken var inte riktigt högljudd nog att dränka tandläkarens förklaringar om vad hon gjorde, när jag var med om det, samt ljudet av borren. och stundtals kände jag ett lätt tryck i käken som påminde mig om var jag var någonstans.
och tandfen kom inte heller.

Inga kommentarer: