18 september 2010

icky day

lite sådär ruggigt väder ute idag, så vi har ätit comfort food i form av soppa tills jag kände matkoman komma krypande.
jag är glad att jag inte behöver gå nånstans en sån här dag, istället blir det lite kvalitetstid med en viss billy shakespeare här hemma. jag har intet ont att säga om honom, tvärtom gillar jag hans texter. utan de som jag ska klaga istället på borde ju vara de litteraturvetare som har kommit på alla dessa olika sätt man kan analysera sönder ett verk på. herregud, varför kan man inte bara läsa en bok, ta åt sig det som skrevs i den utan att behöva tänka på det tills det börjar ryka ur öronen...?
oh well. nu ska jag försöka komma på något intelligent att skriva så att jag kan kolla på sunderland mot arsenal ikväll.
vaya con dios.

Inga kommentarer: